100% MĚSTSKÁ, 100% ELEKTRICKÁ
Provoz městské dodávky má svá specifika – rozjezdy a brzdění při jízdě v kolonách či krátké trasy
s četnými zastávkami. Náš Renault Trucks MASTER
E -Tech je navržen přesně do těchto podmínek. Navíc vykonává svou práci bez zbytečného hluku či emisí – ideální volba pro kurýry v centrech měst i pro vozidla městských služeb pohybující se po pěších zónách mezi chodci.
DODÁVKA, PODVOZEK I EUROBOX
Pokud vaše požadavky překračují možností klasické dodávky nabízí se dvě 100% elektrické alternativy. První možností je podvozek umožňující skříňovou či valníkovou nástavbu, ale také verze Eurobox. Ta kombinuje nízký nákladový práh dodávky s objemem skříňové nástavby. MASTER od Renault Trucks neztrácí nic na své flexibilitě ani v 100% elektrické verzi dodávky!
DOJEZD 204 km
Při prováděných testech dle metodiky WLTP* bylo dosaženo hodnoty 204 km, což plně pokrývá potřeby dodávky nasazované do center velkých měst. Dojezd v reálných podmínkách však ovlivňuje řada faktorů.
* WLTP je celosvětově harmonizovaný protokol pro měření spotřeby a emisí u automobilů. U vozidel s hybridním či plně elektrickým pohonem se používá i pro výpočet dojezdu. WLTP nahradila metodiku NEDC s cílem poskytování reálnějších hodnot spotřebiteli.8 LET ZÁRUKY NA AKUMULÁTOR
Lithium-iontový akumulátor nové generace má kapacitu 52 kWh.
Díky jeho velikosti i umístnění pod podlahu kabiny, tedy mimo nákladový prostor, nedošlo ke zvýšení nástupního prahu či výšky podlahy. Objem nákladového prostoru tak zůstává shodný s dieselovou verzí a i užitečná hmotnost dosahuje u furgonu a podvozku bez nástavby až 1 321 resp. 1 520 kg!
PLNÉ NABITÍ ZA TŘI HODINY
Většina uživatelů elektrododávek nevyužívá veřejné dobíjecí stanice, ale pořizuje nabíječku vlastní, aby mohli v depu nebo garáži dobíjet akumulátor přes noc či mimo pracovní směnu.
Pomocí DC nabíječky 22 kW lze nabít zcela vybitý akumulátor na 80% za dvě hodiny a na plné nabití bude potřebovat 3 hodiny.
Alternativně lze ale použít i přenosný AC nabíječ, kterému postačí průmyslová zásuvka 32A a 1 fáze. Výkonem 7,4 kW pak dokáže nabít vozidlo za 8 hodin.
Rozměry
FURGON E-Tech
Verze | L1H1 | L1H2 | L2H2 | L3H2 | |
---|---|---|---|---|---|
Rozvor | 3 182 | 3 182 | 3 682 | 4 332 | |
Celková délka | 5 075 | 5 075 | 5 575 | 6 225 | |
Využitelný objem nákladového prostoru (m3) | 8 | 9 | 11 | 13 | |
Délka ložné plochy | 2 583 | 2 583 | 3 083 | 3 733 | |
Výška nákladového prostoru | 1 700 | 1 894 | 1 894 | 1 894 | |
Šířka ložné plochy | 1 765 | 1 765 | 1 765 | 1 765 | |
Počet europalet | 3 | 3 | 4 | 5 |
PODVOZEK E-Tech
Verze | L2 | L3 | |||
---|---|---|---|---|---|
Rozvor | 3 682 | 4 332 | |||
Délka ložné plochy (min/max)* | 3 100 / 3 380 | 3 750 / 4 840 | |||
Počet europalet | 5 až 6 | 7 až 10 |
* Rozměr platí pro valníkovou nástavbu. U nástaveb se silnější stěnou (alu skříň, chladírenská nástavba) se hodnota adekvátně snižuje.
EUROBOX E-Tech
Verze | XL | XXL | |||
---|---|---|---|---|---|
Rozvor | 4 332 | 4 332 | |||
Využitelný objem nákladového prostoru (m3) | 16 | 19 | |||
Celková délka | 6 294 | 7 170 | |||
Délka ložné plochy | 3 683 | 4 499 | |||
Výška nákladového prostoru | 2 128 | 2 128 | |||
Šířka ložné plochy | 2 027 | 2 027 | |||
Počet europalet | 5 | 7 |
Rozměry uvedeny v mm.
Motorizace
ZÁKLADNÍ TECHNICKÉ PARAMETRY
Motor | |
---|---|
Typ jednotky | Elektrická, synchronní |
Max. výkon | 57 kW při 2 600 - 9 000 ot. / min |
Max. točivý moment | 225 Nm při 76 - 2500 ot. / min |
Akumulátor | |
---|---|
Typ | Lithium-iontový |
Kapacita | 52 kWh |
Jmenovité napětí | 400 V |